ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ

"Vessa - A Historic Village


Γιάννηνς Μακρυδάκης. Σχόλιο επί σχολίων στο φβ για το ζήτημα της “υποψηφιότητας”

Αγαπητοί φίλοι, σας ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά που γράφετε.Και βέβαια με ενδιαφέρει η πολιτική μιας και ειμαι ον πολιτικό και συνεχώς πολιτικά κείμενα γράφω, και βέβαια με ενδιαφέρει η συμμετοχή και η αλλαγή του τοπίου, εξάλλου καθημερινά αυτό προσπαθώ να κάνω με την στάση ζωής μου αλλά και με τις εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχω, και βέβαια με ενδιαφέρει η Χίος και την έχω μελετήσει, περπατήσει, γνωρίσει και αγαπήσει από την κορφή του Πελινναίου μέχρι τα βάθη των σπηλαίων της, και βέβαια έχω άποψη για την πορεία της ως τόπο και ως κοινωνία. Άλλα από αυτά μέχρι το να με βάζει η ΝΔ (έτσι ακούγεται,ότι είναι της ΝΔ) σε έρευνα για υποψήφιο Δήμαρχο δίχως να έχω εκδηλώσει ενδιαφέρον, δίχως να έχω ερωτηθεί και δίχως καν να έχω ενημερωθεί,αλλά και δίχως ίσως ποτέ να ενημέρωνε κάποιος, υπάρχει ζήτημα τεράστιο και σε αυτό εφιστώ την προσοχή όλων μας, διότι δείχνει πολύ ξεκάθαρα τι κάνει το σύστημα για σένα χωρίς εσένα. Αν δεν βρισκόταν οι δυο τρεις “άνθρωποι-στατιστικά δείγματα”, που σκέφτηκαν να με πάρουν τηλέφωνο να με ενημερώσουν, θα πλανιόταν στην κοινή γνώμη ότι είμαι υποψήφιος Δήμαρχος κι εγώ θα έσπερνα κουκιά ακόμα δίχως να ‘χω ιδέα. Αυτά είναι πρακτικές απαράδεκτες, απαράδεκτων κομματαρχών του παλαιού καιρού. Το τοπίο το αλλάζουμε, η επανάσταση είναι εν εξελίξει, όλοι αυτοί θα γίνουν λίπασμα στη ρίζα του νέου που φουντώνειhttp://yiannismakridakis.gr/?p=3962


Επικοινωνήστε μαζί μας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


τοπικά


Φιλικά