Την επόμενη Τρίτη το αργότερο Τετάρτη θα καταβληθούν στους 700 περίπου δικαιούχους τα προνοιακά επιδόματα του προηγούμενου διμήνου. Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Γ.Παπαδόπουλο δεν υπάρχει καθυστέρηση στην καταβολή των χρημάτων αφού η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί είναι ούτος ή άλλως χρονοβόρα. Τέλος ο κ.Παπαδόπουλος ανακοίνωσε ότι η καταβολή των επιδομάτων θα γίνεται από εδώ και στο εξής την τελευταία εβδομάδα κάθε διμήνου
Μουσική πανδαισία με την Αγγέλα Τσιμπιρλού στην Έδεσσα
-
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εαρινή Συναυλία της Συμφωνικής
Ορχήστρας του Δήμου Έδεσσας την Κυριακή 21 Ιουνίου στο Ανοιχτό Θέατρο
Γαβαλιώτισσας...
Πριν από 4 ώρες

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου