Την επόμενη Τρίτη το αργότερο Τετάρτη θα καταβληθούν στους 700 περίπου δικαιούχους τα προνοιακά επιδόματα του προηγούμενου διμήνου. Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Γ.Παπαδόπουλο δεν υπάρχει καθυστέρηση στην καταβολή των χρημάτων αφού η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί είναι ούτος ή άλλως χρονοβόρα. Τέλος ο κ.Παπαδόπουλος ανακοίνωσε ότι η καταβολή των επιδομάτων θα γίνεται από εδώ και στο εξής την τελευταία εβδομάδα κάθε διμήνου
Βάπτιση σε νησί; 3 πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσεις
-
Βάπτιση σε νησί. Θάλασσα, ήλιος, λευκά σοκάκια, σκηνικό που θυμίζει καρτ
ποστάλ και summer vibes. Και ναι, η αλήθεια είναι ότι μια βάπτιση σε νησί
μπορεί ν...
Πριν από 9 ώρες

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου