Μουσική πανδαισία με την Αγγέλα Τσιμπιρλού στην Έδεσσα
-
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εαρινή Συναυλία της Συμφωνικής
Ορχήστρας του Δήμου Έδεσσας την Κυριακή 21 Ιουνίου στο Ανοιχτό Θέατρο
Γαβαλιώτισσας...
Πριν από 1 ώρα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου