του Γιάννη Κωσταρή
Πηγαίνοντας από το νότο στο βορά, από τα μαστιχοχώρια στα βορειόχωρα, στα περισσότερα χιλιόμετρα διασχίζεις τα καμένα. Ελιές, μαστιχόδεντρα και εκατοντάδες καμένα πεύκα, όμως δεν είναι πια μόνο καμένα αλλά και κομμένα, η σφαγή των πεύκων…
Η φύση δεν χρειάζεται τίποτα από εμάς, έτσι κι αλλιώς μέσα στον άχρονο χρόνο της θα τα καταφέρει.
Εμείς, έχουμε ανάγκη να σεβόμαστε και να πενθούμε, γιατί έτσι ενεργοποιείται η αρχαία μας μνήμη, που μας συντονίζει με το τόπο και το χρόνο και μας καθιστά συμμέτοχους και συνδημιουργούς αυτής της μεγάλης πορείας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου