ΜΑΣ ΑΡΕΣΑΝ

"Vessa - A Historic Village


Δημ. Κουντουριάδης: Με την Ερμιόνη Φρεζούλη και τη Χιακή Συμπολιτεία για την προώθηση των συμφερόντων των αγροτών

Προς κυρία Ερμιόνη Φρεζούλη, υποψήφια Δήμαρχο Χίου

Με την παρούσα σας γνωρίζω τη πρόθεση μου να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Χίου με τον συνδυασμό της Χιακής Συμπολιτείας. Πιστεύω ότι, στην τρέχουσα πολιτική και οικονομική συγκυρία, δημιουργικές λύσεις και προτάσεις μπορούν να δοθούν μόνο από την Αριστερά που παραδοσιακά εκφράζει τα πλέον ανήσυχα και ευαισθητοποιημένα στρώματα της Ελληνικής κοινωνίας.
Έχοντας υπηρετήσει, από διάφορες θέσεις, την υπόθεση της Μαστίχας για πάνω από 30 χρόνια πιστεύω ότι η εμπλοκή μου με τα αυτοδιοικητικά ζητήματα του νησιού μας θα συνδράμει σημαντικά στην προώθηση και διασφάλιση των μακροπρόθεσμων συμφερόντων του Αγροτικού πληθυσμού της Χίου. Εκτιμώ ότι ο αγροτικός τομέας της Χίου, με φωτεινό παράδειγμα τη μαστίχα, μπορεί να συνεισφέρει πολλά περισσότερα στη τοπική οικονομία δημιουργώντας υπεραξίες, εισοδήματα και νέες θέσεις εργασίας.
Με την υποψηφιότητα μου καταθέτω την συνεταιριστική εμπειρία και γνώση μου με σκοπό την προώθηση των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων του πρωτογενούς τομέα του νησιού μας.

Δημήτρης Κουντουριάδης
Γενικός Διευθυντής Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου


Επικοινωνήστε μαζί μας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


τοπικά


Φιλικά